licni oglasi ona trazi

nedjelja, 15. travnja 2012.

Licni oglasi ona trazi

Licni oglasi ona trazi

Što je ORGAZAM?

Orgazam je vrhunac seksualnog doživljaja. Kada masturbiraš ili imaš neko drugo seksualno iskustvo, tvoje tjelesno uzbuđenje raste, i kada je ono na vrhuncu, događa se orgazam. Kako do njega dolazi? Već na početku seksualnog uzbuđenja, uzbudi se cijeli živčani sustav, hormoni uzrokuju podrhtavanje svih mišića, ubrzava se puls, produbljuje i zastaje dah, suši se grlo, žlijezde znojnice pojačano izlučuju znoj, šire se zjenice, a povećano izlučivanje adrenalina povećava količinu šećera u krvi. Pod utjecajem spolnih hormona Licni oglasi ona trazi (testosterona i estrogena) za vrijeme spolnog uzbuđenja u cijelom tijelu nastaju tjelesne reakcije i promjene živčane i mišićne napetosti. Krv pojačano ulazi u sve organe, a osobito u spolne, što potiče nabreknuće penisa kod dečki i klitorisa kod cura. 
Licni oglasi ona traziNa vrhuncu uzbuđenja dolazi do eksplozivnog pražnjenja živčane i mišićne napetosti uz silovit osjećaj užitka - to je orgazam.

Opet

E hej! Pa kako ste? Sto ima novoga? Da, i mislila sam da će postavljanje pitanja u jednosmjernoj komunikaciji biti glupo. licni oglas one traze .. No dobro, ionako se ne možete žaliti niti prigovarati. Sad bi bilo u redu da vam kažem što sam radila od zadnjeg javljanja... Dakle, bila sam u Daruvaru. Opet. I pogodite što! Super mi je bilo. Opet. I Ana je bila sa mnom. Opet. I mogla bih vam tako OPET pričati istu priču kao i nekoliko puta prije, no hajdemo okrenuti ploču. Osim što sam bila u Daruvaru, i Daruvar je bio kod mene. Dobro, bili su samo Miran i Dačo, ali to vam je gotovo isto. Mislim, nije Daruvar baš nešto velik.

Izum tisućljeća

Došli su oni u Bjelovar, sastali smo se kod knjižnice (jer smo tako intelektualni) Licni oglasi ona trazi i prešli cestu do dragog nam Kluba. Sjeli smo tamo na terasu, upalili grijalice, koje su, usput rečeno, najbolji izum koji nam je mogao poslužiti tada, i pričali tri i pol sata. Ne biste vjerovali kako vrijeme brzo prolazi. licni oglasi one traze Nego, vratimo se na grijalice. Znate, preferiram biti vani i u kafićima više volim terase. No zimi nastaje problem. Normalno, jer je hladnooo. Brrrrr! I bio onaj tko se sjetio grijalica na terasi jer zbilja pomažu. Inače bi sjedenje na terasi usred zime, i to tri i pol sata, bilo jednako samoubojstvu. Uglavnom, sjedili smo Ana, Miran, Dačo i ja pod grijalicama i onda je došla Ivana. Poslije nje su došle Maja i Pavla, no one su brzo otišle, pa je došla Suka. Bilo nas je dosta, tko bi sve zapamtio. I ne znam kad je tko došao i otišao jer smo na kraju ostali Daruvarčani, Ana, Suka i ja. I što sada?
Licni oglasi ona traziVrijeme je za pokret!!! licni oglas ona trazi Unatoč predragim grijalicama, ondje više nismo mogli sjediti. Otišli smo u fast-food. Hrana je odgovor na sve. I zbilja, dala nam je odgovore. Naime, Dačo je dobio potrebu i svirati gitaru pa smo se morali preseliti na neko mjesto s gitarom. Licni oglasi ona trazi K meni doma, naravno!!! Ili blizu, daje mogu iznijeti a van. I tako smo se zaputili na igralište pokraj moje kuće, donijela sam gitaru, ali ubrzo su nam počele nedostajati predrage grijalice. Moja nas je mama nagovoriti da uđemo u kuću. Priča ima sretan kraj jer se druženje nastavlo i dalje.

Nema komentara:

Objavi komentar